01

مشاوره حضوری

در مشاوره حضوری ما افتخار میزبانی از شما در محل دفتر مجموعه دکتر بهروزی را خواهیم داشت. ما از اینکه مفتخر به میزبانی عزیزان از اقصی نقاط ایران هستیم به خود میبالیم.

برای انجام هماهنگی لازم و رزرو وقت مراجعه حضوری به دفتر مجموعه مدیرنو، می‌توانید همین حالا، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همکاران واحدمشاوره به صورت کاملا رایگان پاسخگوی پرسش‌های شما هستند و راهنمایی‌های لازم را به شما میدهند.

دریافت مشاوره
02

مشاوره آنلاین

با خدمات مشاوره آنلاین، امکان دریافت مشاوره کاری و تجاری به صورت اینترنتی و تصویری برای شما فراهم شده است.

به دلیل وجود درخواست‌های متعدد مشاوره تجاری و کاری از سراسر ایران و با توجه گستردگی حوزه کاری و نقاط فعالیت ما امکان مشاوره آنلاین فراهم شد.

اگه امکان مراجعه حضوری به دفتر مجموعه دکتر بروزی رو ندارید، مشاوره آنلاین با تماس تصویری این امکان را از هر کجای ایران برای شما فراهم می‌کنیم.

دریافت مشاوره
03

مشاوره تلفنی کسب و کار

درصورتی‌که تمایل به مشاوره آنلاین به صورت تصویری نداشته باشید، میتوانید از خدمت مشاوره تلفنی کسب و کار دکتر بهروزی بهره‌مند شوید.

با توجه به عدم دسترسی همه به شرکت در جلسات حضوری یا ابزارهای آنلاین در نقاط مختلف کشور، مشاوره تلفنی کسب و کار یاری‌رسان شما در حل مشکلات و دغدغه‌هایتان خواهد بود.

تضمین خواهیم کرد که کیفیت و شرایط ارائه مشاوره تلفنی کسب و کار هیچ‌گونه تفاوتی با مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت.

امروز شروع کنید
انواع خدمات مشاوره کسب و کار

خدمات مشاوره دکتر مسعود بهروزی برای رفع نیازهای کاری و تجاری (نه موارد وکالتی و مالی و …) به شرکت ها و سازمان‌هایی که دارای کسب‌وکار فعال بوده و به دنبال پیشرفت و توسعه هستند و همچنین افراد و مجموعه‌هایی که شغل مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند و برای چگونگی راه اندازی پرقدرت، نحوه مدیریت مجموعه و هدایت پرسنل و بخش فروش و … نیاز به راهنمایی های تخصصی دارند، ارائه میشه. ما خدمات جامعی رو برای حمایت از کسب‌وکار شما با استفاده از استراتژی برای هدایت افراد، فرآیندها، اطلاعات و فناوری روز دنیا ارائه می کنیم. در همه موارد زیر شما را رها نخواهیم کرد و از ابتدا تا لحظه رسیدن به نتیجه در کنارتان و همراهتان خواهیم ماند.



مشاوره بازاریابی و فروش

خدمات مشاوره‌ استراتژیک

مشاوره‌ مدیریت منابع انسانی

مشاوره‌ تبلیغات و برندینگ

مشاوره سیستم سازی

مشاوره کارآفرینی

شکل 3
شروع کنید به راحتی!

مشاوره کسب و کار با دکتر مسعود بهروزی

برای مشاهده توضیحات در مورد مرکز مشاوره کسب و کار مهیار، توسط جناب آقای دکتر مسعود بهروزی مدیریت مجموعه، بر روی ویدئو کلیک کنید.

درباره من

ثبت درخواست مشاوره کسب و کار